fredag, juli 31

Vis meg ditt kjøkken






Foto: MarieClairemaison
så viser jeg mitt. Etterhvert! Jeg har ikke fått vist dere så mye av mitt eget hjem enda, men det kommer altså. Tenkte at kjøkkenet kunne være neste rom ut. Enn så lenge legger jeg ut disse bildene av super inspirerende og frodige kjøkken. Kjenner at farger gjør meg så glad og til og med litt mindre trøtt her jeg sitter tidlig på morgenkvisten med en stor kopp kaffe. Sånn er det å ha spedbarn. Early morning- rise and shine. Ønsker alle bloggedamer en herlig helg!

12 kommentarer:

Kristine sa...

Heiii :)
Så snill du er som la igjen så fin kommentar hos meg! Blir så glad så glad!! (Må legge til at min nye "linje" er å være flinkere til å ta imot komplimenter, ikke bare avfeie dem...og det er jo ganske deilig..hehe)

Du deler jo alltid så fine inspirasjonsbilder, det liker jeg veldig godt ved din blogg...for normalt er jeg ikke så begeistret for å titte på inspirasjonsbilder på skjerm, liker de mye bedre i blad...men så er det du da, som finner sånn bilder som bare funker for meg, hehe ;) Blandt kjøkkenbildene fallt jeg for det siste, digger virkelig når flere ulike rammer er satt sammen på den måten..I spedd med litt farger ;) og så det stilige gulvet + jeg har sansen for litt mørkt tre mot hvitt, blir stilig kontrast! Me like :-D

Er ganske rart å se på egne før og etter bilder ja...nesten litt uvirkelig, for forandringen er jo ganske betydelig ;-)

Da venter jeg på små glassvaser og kjøkken fra deg i neste innlegg ;) Håper sommerfesten blir bra!! Tenk det er fredag idag, uka har flydd spør du meg, og gjett hva; idag går jeg ut i FERIE! endelig min tur..hehe!! Ha en strålende helg!
klem

Tone sa...

Så flotte bilder du har lagt ut!! Mye lekkert og helt enig, fargene lyser absolutt opp en trøtt morgen - her er det ikke spedbarn, men en aktiv toåring som skaper liv og røre i huset litt for tidlig for mors smak ;)

Gleder meg til å se bilder av kjøkkenet ditt! Og til jeg blir ferdig nok med mitt eget til å slenge ut bilder av det også :)

Takk for titten!

Lycheli:)

moa sa...

ah!
så masse herlig inspirasjon...
flink å finne kule bilder du!
ha en finfin dag -
moaklem

Hyttehuset sa...

Så kjekt å starte ein bloggrunde med desse lekre bileta då. Du har så mange flotte bilete du legg ut, og det er kjekt å få dei servert på sølvfat av deg. Tusen takk for det.
Eg gler meg til å sjå bileta frå din heim. God helg til deg!

Bea sa...

Hei

Første gang jeg titter innom bloggen din. Og jeg liker det jeg ser. :o)

I tillegg ser jeg jo at du ikke bor så langt unna meg. Jeg bor litt lenger opp i bakken. (spikkestad)

Håper det er OK at jeg legger deg til i blogglisten min. Vil jo ikke at du skal forsvinne.

Klem fra Bea

små og store drømmer sa...

Stilige kjøkken. Skulle gjerne hatt de alle sammen :) Fine bilder du viser i bloggen din. Har lagt linket til deg på bloggen min :)
Ha en nydelig helg.
Klem

mykstart sa...

Et lite tips til deg: På favorittlisten din.. hva om du legger den opp slik at de som har oppdatert sist kommer øverst på listen? Da spretter de opp dit selv og man kan enkelt trykke seg inn på sist oppdaterte blogger. Du har jo så fin blogg og da vil man jo gjerne se hvem du liker igjen..:-)

Vibeke sa...

MMMMMMMMMMMMMM...dette var ögongodis for meg!!!
Herlig med slike inspirasjonsbilder, du er helt knall på det :)

Bra du fant litt godteri inne hos meg på mårningen, elsker flickr jeg...kunne sittet i timesvis og kost meg der.

Likte skikkelig godt ideen med vinduspost i en knallfarge i blank maling...tror muligens det kommer til å bli en ide jeg prøver ut når kjøkkenet vårt skal pusses opp. Sparer til et Smegkjøleskap men kommer til å være litt kjedelig og kjøpe hvit siden det er så svindyrt. MEN da kan jeg ta vindusposten i den knallfine grønnturkisfargen som jeg egentlig synes Smeg'n er helt rååå i, da får jeg jo i pose og sekk :)
Skulle egentlig pusse opp kjøkkenet i høst men siden bryllupet koster både penger og krefter så drøyer vi det til våren. Klager ikke altså, storkoser meg med bryllupsplanleggingen :)

Ønsker deg en deilig helg,
klemmer

mi-rachel sa...

mye bra kjøkkeninspirasjon her.
gleder meg til å se ditt kjøkken.
her går det i litt oppussing for tide..huset står skikkelig på hodet. men blir bra til slutt:)

Sanne sa...

Her var det mange godsaker. :) herlig blogg du har her

the Folding chair sa...

Hei,
flott blogg du har, jeg lurer på hvor du har kjøpt de hjorteknaggene du har bilde av i høyre kolonne?

*legger meg til som følger jeg*

:)

Camilla sa...

Oi så mye nydelig! Hadde ikke sagt nei takk til noen av de kjøkkene der jeg.. :D Kjempefin blogg, her må jeg innom igjen!!

socials