mandag, juli 16

Bedroom makeover

Jeg ble så utrolig inspirert da jeg så dette nydelige bildet fra hjemmet til Louise Kimman Rising på Pinterest. Hun hadde montert wallstickers fra Ferm Living på en utrolig spennende måte. Med litt veggfolie og noen timers klipping lagde jeg min egen variant. Thelma har vært med på montering og synes det er veldig stas...selvom det er mest gøy å dra de av da.. 

Det nye nattbordet fra Kartell ble med hjem forrige uke. Jeg plasserte det ved siden av senga uten å si noe til IfraLahellmannen. Dagen etter spurte han meg " hva skal vi egentlig med en søppelbøtte på soverommet?"........ Jaja, smaken er vel som baken:)

Tusen takk for superfine tilbakemeldinger om tapetet og sjenken. Jeg tror jaggu sjenken forblir ubehandlet en stund til.

Klem til den som vil ha:)

7 kommentarer:

Unknown sa...

Stilig makeover! ♥ nydelig farger og kjempefint stemming.

Sommerklem,
Vicky

Li/Småtingene sa...

Knallstilig! Liker mer og mer det harlekinmønsteret; kjenner at det "gror på meg"... Hmmm ;-) Har faktisk investert i servietter med harlekinmønster; får se om det blir flere ting etter hvert ;-)

Artig med slike DIY som gjør rommet lekent og tøft!

Ha en fin sommer videre!

deconordic sa...

Enkelt og veldig fint! Du er så dyktig på fargekombinasjoner, og det svarte skapet gjør hele rommet.

God sommer til dere! Håper du kikker innom min nye blogg www.deconordic.blogspot.no

Jorid + NOE Blog sa...

Så herlig! ;) Hihi - du skjønner, jeg har en rull med sorte slike fra ferm living, som skal opp over sengen vår. Var det vanskelig ? Jeg har liksom ikke turt begynne enda, uten å ha en hjelpende hånd (mannen på nordsjøen) ;)

Fin kveld, klem

Tove sa...

Tøft!! Og herlig liten hjelper, som absolutt ser ut til å like dra av bedre, hihi

Fortsatt god sommer!

Duse Pasteller sa...

NAJS!!:)

Unknown sa...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40

socials